Vítejte na stránkách Family Bikers

Sedloňov
Jen tak na závěr

17.-20.7. Tatry

Po krátké domluvě vyrážíme ve čtvrtek dopoledne na Slovensko. Od nás jedeme v deset hodin do Dobrého, kde už čeká Pavel s Romanem. Předpověď počasí nic moc, ale Veveřice čaruje jak jen umí. Zatím neprší a tak vyrážíme. Počasí se začíná kazit a tak stavíme na motorestu Loučka. Tady dáváme  oběd a,čekáme až přejde černý mrak plný vody, a plánujeme kudy dál.Chceme navštívit vodní dílo Šance, kde se točil seriál Velké sedlo s hrázným Palizou. Cestou začíná pršet a tak honem na první pumpu a do nepromoků. Na Šancích stále prší tak pokračujeme do Keltské salaše Ebera na lehkou večeři. Pršet nepřestává, ale nedá se zase říct, že v jízdě nejde pokračovat. Hranice překračujeme večer na Makově.Stále leje jako z konve a tak bereme ubytování v penzionu nad záchrankou. Do rána se počasí zlepšilo a tak vyrážíme na hrad Strečno. Z jeho věže je krásný výhled po okolí. Cíl naší páteční cesty je v Bešeňové, kde jsou termální koupele.Tam dorážíme kolem třetí hodiny. zastavujeme na jídlo v místním hotelu a hledáme ubytování. To nacházíme v privátu za rozumnou cenu s parkováním na dvoře za zamčeným plotem. K večeru navštěvujeme koupele, kde Veveřice je ve svém živlu. Voda v některých bazénech dosahuje teploty 38 stupňů, a to se jí náramně líbí. My dovádíme na skluzavkách jak malí kluci, až se na nás choděj místní koukat.Večer pár láhví dobrého vína a můžeme jít spát.Sobota nás vítá sluníčkem a my pokračujeme směr Demänoská dolina se svojí ledovou jeskyní. My zpocení v kůži, ostatní co na nás koukaj jak na blázny jenom v tričku.Po vstupu do jeskyně však tiše závidí. Teplota nic moc. po její prohlídce pokračujeme pod Chopok. Na neděli je naplánována prohlídka Čachtického hradu, a tak vyrážíme zpět k našim hranicím. Přespáváme pod širákem v kempu nedaleko Čachtic.K ránu nás budí drobný déšť. Brzo se však ukázalo sluníčko a tak vzhůru na hrad. Po jeho prohlídce nás čeká už jenom cesta domů a v pondělí zase do roboty. Krásných a pohodových 1 200 kilometrů v sedlech nemělo opět chybu, až na moji staženou prdel ze sjetýho zadku. No prostě jezdím cu grunt.