Vítejte na stránkách Family Bikers

Jedlová
KTM a Motoazyl

29.7. - 2.8. Dovolená

Tak nevím jestli se dá napsat dovolená. Spíš jen prodloužený víkend. Ostatně každý čas strávený v sedlech našich strojů, je pro nás dovolená. Proto neváháme a vyrážíme za naší Harlejkou, která je na své dovolené v Ostrově nedaleko Vlašimi. Krásné je sedět u soudku piva, ale všeho moc škodí. Podnikáme proto cesty za poznáním. Nejdříve na horu Blaník hledat rytíře co stále nejdou na pomoc. Pěšky do kopce to je úmor. Zdolaná rozhledna a výhled do kraje však stojí zato. Zcela vyčerpáni dáváme v hospůdce oběd a nabíráme nové síly. Pokračujeme ještě na zámek Jemniště. I tady to nemá chybu a je na co se dívat. Zámeckou zahradu nevyjímaje. V sobotu jedeme pod přehradu Orlík do obce Kamýk nad Vltavou a na zříceninu nad ní. Dále po proudu řeky krásnou krajinou přes Živohošťský most nad Slapskou přehradou a přes Neveklov pak zpět do Ostrova. V sobotu  ještě sportovní odpoledne a volejbalový mač o basu piva. Večer dorazit sud a v nedělí domů. Žádné velké dálavy, ale i tak to dalo pěkných 800 kiláčků v sedle.