Vítejte na stránkách Family Bikers

Beskydy
Sádek

13. - 15.11.2013 Sádek

Asi poslední letošní akce. A vzhledem k počasí bohužel autem. Jedeme na penzion Sádek nedaleko Kojetic.  Tady nás čeká pěkná hospůdka s vlastním vinohradem nad kterou je na kopci nevelký stejnojmenný hrad Sádek. Sice v soukromém vlastnictví a tak prohlídka je možná pouze z venčí. Zato se ho aspoň snaží dát někdo do pořádku a pomalu ho opravuje. Večerní ochutnávka vín s výkladem místního vinaře je příjemné zakončení dne.

Druhý den ráno  po návštěvě místního hradu odjíždíme za kulturou do Třebíče. Nejprve prohlídka náměstí a dále do staré židovské čtvrti. Po její prohlídce se zastavujeme ještě na židovském hřbitově, který je velice pěkně udržovaný.

Dále pokračujeme na prohlídku baziliky stojící nad městem. Právě ji opravují , přesto nás postili dovnitř.

Je tady den odjezdu. Balíme a naše cesta nevede domů , ale do Telče. A je to opravdu pěkné město. Náměstí, zámecký park i zámek. Procházkou po staré křížové cestě okolo Staroměstského rybníka se dostáváme k parnímu mlýnu, který se opravuje.