Vítejte na stránkách Family Bikers

Chata Míša
Silvestr

18. - 22.8.2010 Slovensko

Je středa odpoledne a my vyjíždíme směr Slovensko. První zastávka je plánována nedaleko Otrokovic u kamarádky Lenky v Kvasicích kde zůstáváme na noc. Prosluněné páteční ráno nás popohání na cestu. Cíl cesty Šala na Slovensku kam jedeme za kamarádkou Siskou. Pro zpestření zajíždíme do Lednice na prohlídku zámku.

Ta se mírně protáhla, a tak honem na dálnici a už mažeme na slovač. Tu opouštíme u Malacek a užíváme si zatáček přes Babu u Perneku. Pak už jen Senec , Galanta a Šala. Naše první společná cesta vede na hrad Beckov, nedaleko Nového Mesta nad Váhom. Bohužel pro opravu zavřeno.

Proto vyrážíme na další zříceninu hradu nad obcí Podhradie nedaleko Topoľčan. A co myslíte. Zase oprava a zamčeno. Veve neodolá a hradby jí nemůžou přece zastavit.Když jsme tady, musí se to prozkoumat. A tak pár snímečků i ze vnitř hradu.

Večer jako po každé, hospůdka v Šale a plány na další den. Volba je jasná, zámek Bojnice. Lidí hlava na hlavě a prohlídka jak jízda rychlíkem. I tak moc pěkný zážitek. K večeru se vracíme a jak jinak , navštívit hospůdky v Šale. A to byl konec našeho výletu. Ráno jen loučení a známá cesta přes Babu domů.    Krásných 1 250 kilometrů které stály za to.