Vítejte na stránkách Family Bikers

Jedlová
Silvestr

23 - 31.7.2011 Nesuchyně

Tak tuhle dovolenou jsem dostal k mým 50 sátým narozeninám. A byla fakt prima. Pobyt v hotelu v nesuchyni byl zaplacenej od neděle do čtvrtka. My vyjíždíme už v sobotu a stavujeme se na noc u Fandy a Denisy u Jablonce na oslavu narozenin malého Fanouška. Ráno nezbytná kávička a před polednem vyrážíme směr Nesuchyně. Času dost a tak cestu natahujeme oklikou přes Českou Lípu. A tady to přichází. Přímo uprostřed kruháku v Lípě Veve stojí a 535 bez proudu. Dnes už víme že odešel altík a dobíjel jen ta na jiskru na svíčkách. Po malé opravě se kterou nám pomohlo pár kolem projíždějících bikerů, pokračujeme sice bez světel ale stále k cíli. Bez světel vlastně celou dovču a cesta domů s vypětím všech sil , protože altík odešel úplně. Obec Nesuchyně je asi tak na půl cesty z Kladna do Karlových Varů. No a tady hotel Lions s bazénem, vířivkou , bouling a jiné opičárny.

V pondělí vede naše první cesta z této základny vedla do města chmele Žatce. Po jeho prohlídce ještě na přehradu Nechranice. Při zpáteční cestě  hledáme zříceninu hradu, bohužel neúspěšně. Zastavujeme se proto na Čertově kameni mezi chmelnicema a hurá do hotelu na večeri.

Úterní zamračené ráno nevěstí nic dobrého. Po snídani sice trochu mrholí ale veve velí. Balíme a jedem bude líp. A tak vyrážíme k dobytí hradu Krakovec. Moc pěkný hrad jen Mrakomor tady chyběl.

Po jeho prohlídce pokračujeme na zámek Zbiroh. Ten nás ale moc neuchvátil a tak po krátké prohlídce jedeme do Nesuchyně.

Cestou ještě potkáváme pěknou skálu na kterou se nedalo nevylézt. Veve píše vzakaz do horolezecké schránky a hurá na večeri.

Večer ještě plánujeme další den , ale předpověď počasí nic moc. Oblačno , místy déšť.                                                                                                      A středa to potvrzuje. I tak jedeme hledat keltské menhiry. Ty úspěšně nacházíme a u jednoho z nich, který se tyčí uprostřed žitného pole do výšky třech metrů potkáváme místní usedlíky. Od nich dostáváme typ na Panenský Týnec.

Počasí se celkem unoudřilo a tak pokračujeme dál na zříceninu hradu Hazmburk. Ten se tyčí na čedičové skále vysoko nad obcí Klapí nedaleko Libochovic. A výstup stál za to.

Při zpáteční cestě ještě zastavujeme u památného dubu u kterého se scházel Oldřich s Boženou

a jedeme na Panenský Týnec. A nelitujeme že jsme zajeli. Tady totiž stojí nedostavěný klášter , kde je údajně pochována Anežka česká. Krásné magické místo plné pozitivní energie.

Čtvrteční ráno jak přes kopírák. Zamračeno a mrholí a nám končí snídaní pobyt. Domů se nechce a tah jedeme do Chebu hledat nějaký kemp. Cestou nedaleko Karlových Varů  stojí zřícenina hradu Andělská hora , která je opředena několika bájemi. Počasí se umoudřilo a proto nelitujeme schodů při zdolávání vrcholu.

A protože počasí stále přeje navštěvujeme Loket. Po prohlídce náměstí si dáváme v místní hospůdce obídek a jdeme na prohlídku hradu. Podzemí hradu sloužilo jako vězení a tak bylo na co koukat.

Blíží se večer a my pokračujeme v jízdě. Kemp nacházíme nedaleko Chebu na břehu přehrady Jesenice. Česky pro samé Němce a Holaňďany neslyšíš , ale na jednu noc dobrý. Večerní koupel v ledové vodě a večeře v hospůdce neměla chybu.

Páteční ráno vypadá docela dobře a tak jedeme do Aše protože Veve tam ještě nikdy nebyla. Výběžek si objíždíme po cestách necestách kde lišky dávaj dobru noc. Při svačince u větrné elektrárny se tak zatáhlo že nestačíme balit. S deštěm v zádech mažeme do kempu v Konstantinových Lázních.Cestou ještě zastavujeme na hradě Ostroh.

Počasí se kazí , začíná pršet a tak jeho prohlídku nestíháme a pokračujeme v dešti do Konstantinových Lázní.Po ubytování se počasí zlepšuje a tak ještě děláme malý výlet na hrad Krasíkov nedaleko od lázní.

K večeru přijíždí Petr s Hančou a tak je den zakončen posezením v místní hospůdce. Po ránu leje jak z konve a tak deštivá cesta domů trochu kazí pěknou dovolenou.